Canon Digital IXUS Wireless grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Digital IXUS Wireless grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

itsme007 20-02-2007

Kwaliteitscameraatje met toch een paar puntjes van kritiek:
Knopjes een beetje te klein voor mijn vingers. Camera is klein en geeft weinig houvast. Als je het polsbandje niet gebruikt ben je toch bang dattie uit je handen valt.
Het overbrengen met wifi naar je computer is een prettige luxe. (Ben altijd mijn kabeltjes kwijt:). Het is wel een nadeel dat bij overbrenging via wifi, er onmiddellijk een zeer uitgebreid programma (zoombrowser) van Canon wordt gestart. Je kunt hier niet omheen :(( Dit laatste gemeld aan Canon en hopelijk komt er een aanpassing. Wel geweldige service van Canon. Je wordt zeer snel teruggebeld door een medewerker(ster) met veel verstand van zaken...

Darash 01-02-2007

Dit is mijn eerste digitale camera. Eerlijk gezegd ben ik erg onder de indruk van de mogelijkheden en de afdrukkwaliteit. Vrijwel elk feature dat je bij een andere camera vindt, vind je ook bij deze, bv. Panoramafoto-ondersteuning, 640x480 filmpjes, kantelsensor (foto's worden automatisch gekanteld), kleurprogramma's (extra belichten van kleuren en huidtinten), sepia-effect, zwart-wit en natuurlijk WiFi ondersteuning, waarbij je rechtstreeks draadloos op een printer kan afdrukken.
Diafragma en sluitertijd zijn niet handmatig instelbaar, dus als je echt alle spiegelreflex-features wil hebben, dan moet je op zoek naar een andere.
De afdrukvertraging is een belangrijk aspect voor mij om tot nu toe nog geen digitale camera te kopen. Ook daarover ben ik tevreden. Wanneer je de afdrukknop half indrukt, drukt de camera vrijwel onmiddelijk af. In één keer afdrukken gaat nog steeds tergend langzaam, maar daar tegenover staat dat de camera het focuspunt intelligent kan bepalen. Bij een vast focuspunt gaat dit wel redelijk snel.
Het model is bijzonder compact. Hij past met gemak in je broekzak. Bovendien ziet hij er erg chic en kwalitatief uit.
Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. Overigens is dat ook terug te controleren in de laatste tests van de consumentenbond.

Ingedabee 19-07-2006

Perfecte camera, zelden zo`n mooie kleuren weergave gezien en ben behoorlijk
wat camera`s gewend.
De metalen behuizing zal naar mijn mening ook beter bestand zijn tegen gebruik

Het doorsturen naar pc werkt ook makkelijk even wat lezen en de foto`s staan op
je pc zonder een kabeltje te gebruiken.

Enigste jammere is de prijs heb er 349 euro voor betaald wat en hoop geld is,
aan de andere kant heb ik nu wel een camera die hopelijk wat jaartjes mee gaat

Wat mij betreft een aanrader, het is een ixus, heeft de looks, is lekker
compact en maakt perfecte foto`s